مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-10اقتصادي

آغاز صادرات کیت سرلوژی کرونا به ترکیه از هفته آینده


رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی گفت: مراحل قرارداد فروش کیت کرونا به ترکیه به اتمام رسیده و از اول هفته آینده صادرات و ارسال این کیت ها به ترکیه نیز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: با صادرات کیت های ایران ساخت اتفاقات مهمی رخ داده و ایران توانسته با کمک نخبگان و فناوران خود محصولی هایتک را در کمترین زمان ممکن تولید و به جامعه عرضه کند که از تمامی استانداردهای اروپایی برخوردار باشد.

وی افزود:در شرایطی که رسانه های معاند در پی شبهه افکنی و سیاه نمایی برعلیه کشورمان هستند و تلاش دارند تا با مشوش کردن اذهان جامعه ماهی خود را از آب گل الود کرده خود بگیرند دانش بنیان ها در فتوحاتی دیگر صادرات محصولات روزآمد خود را آغاز کرده و چشمه دیگری از اقتدار علم وفناوری ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

کرمی در پاسخ به این سوال که با گفتن اینکه دنیا از این پس اخبار متفاوتی از ایران قوی خواهد شنید به اهمیت صادرات کیت تشخیص کرونا در این زمان اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که با صادرات کیت های ایران ساخت چند اتفاق مهم رخ خواهد داد.

نخست آنکه اقتدار و توانمندی علمی و فناوری کشور درحوزه زیست فناوری را در عرصه جهانی به نمایش می گذارد و در سال جهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صادرات کیت سرلوژی کرونا به ترکیه از هفته آینده

آغاز صادرات کیت سرلوژی کرونا به ترکیه از هفته آینده