مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-10اقتصادي

توزیع 15 هزار سبد کالا بین نیازمندان/ هزینه 2 میلیارد تومانی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع 15 هزار سبد کالا بین نیازمندان همدان در اجرای طرح «رزمایش همدلی» خبر داد و گفت: در این طرح بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

- حاجی رضا زین العابدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در راستای لبیک به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و مواسات اقدام به توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان کرده است.

وی با اشاره به اینکه دو مرحله رزمایش ضیافت همدلی برگزار و 15 هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد گفت: در مرحله اول توانستیم 10 هزار سبد کالا از محل موقوفات بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه در مرحله دوم 5 هزار سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شد خاطرنشان کرد: طی دو ماه اخیر بیش از 20 میلیارد ریال در این زمینه اجرای نیت شده است.

وی با بیان اینکه طرح رزمایش همدلی تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت گفت: در کنار مردم و نیازمندان خواهیم بود تا کرونا را به یاری خداوند شکست دهیم.

زین العابدینی با تاکید به اینکه طرح رزمایش همدلی متناسب با رزمایش کمک مومنانه و به دور از هرگونه موازی کاری برگزار شده است افزود: گستره توزیع اقلام با توجه به نیات واقفین در شهرستان ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار سبد کالا بین نیازمندان/ هزینه 2 میلیارد تومانی

توزیع 15 هزار سبد کالا بین نیازمندان/ هزینه 2 میلیارد تومانی