مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-10اقتصادي

دفن 1345 تن زباله پزشکی در مشهد پس از شیوع ویروس کرونا


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: طی دو ماه گذشته زباله های معمولی در مشهد افزایش و زباله های پزشکی نیز کاهش داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: طی دو ماه گذشته زباله های معمولی در مشهد افزایش و زباله های پزشکی نیز کاهش داشته است.

ابوالفضل کریمیان در خصوص جمع آوری و دفن زباله های شهر مشهد پس از شیوع کرونا، اظهار کرد: از اول اسفند 98 تا 17 اردیبهشت 99 حدود یک هزار و 345 تن زباله پزشکی جمع آوری و دفن شده که این میزان در بازه زمانی مشابه سال 98-97 حدود یک هزار و 594 تن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این آمار زباله های پزشکی از ابتدای سال تا 17 اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 249 تن کاهش داشته است، عنوان کرد: به نظر می رسد دلیل کاهش تولید زباله های پزشکی مراجعه کمتر شهروندان به مطب ها و درمانگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا باشد.

کریمیان بیان کرد: زباله های پزشکی به دو شکل جمع آوری می شوند، به این ترتیب که زباله های درمانگاه ها و مطب ها از طریق دو شرکت پیمانکار بخش خصوصی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی جمع آوری و پس از بی خطرسازی در محل دفن زباله ها به سازمان مپ تحویل داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن 1345 تن زباله پزشکی در مشهد پس از شیوع ویروس کرونا

دفن 1345 تن زباله پزشکی در مشهد پس از شیوع ویروس کرونا