مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-10بين الملل

تاکید سر اسقف مسیحیان ارتدوکس بر اتحاد فلسطین برای مقابله با طرح های صهیونیستی


سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی خواستار تدوین طرحی ملی و استراتژیک برای مقابله با سیاست های اسراییل در الحاق اراضی فلسطینی شد و بر ضرورت پایان دودستگی فلسطین تأکید کرد.

- سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی خواستار تدوین طرحی ملی و استراتژیک برای مقابله با سیاست های اسراییل در الحاق اراضی فلسطینی شد و بر ضرورت پایان دودستگی فلسطین تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، مطران عطا الله حنا ، سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت، باید برای مقابله با سیاست های الحاق اراضی فلسطینی، پروژه های مشکوک و معاملات شوم که هدف از تمامی آنها نابودی مسأله فلسطین است، یک طرح استراتژیک ملی تدوین شود.

وی افزود، شکست طرح معامله قرن و تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای الحاق غور اردن و بخش هایی از کرانه باختری با صدور بیانیه امکان پذیر نیست و این کار به اتحاد در داخل فلسطین و پایان دودستگی نیاز دارد.

مطران حنا گفت: فلسطینی ها امروز بیشتر از هر زمان دیگری خواستار اتحاد داخلی هستند اتحاد قدرت ما برای شکست تمامی توطئه ها و پروژه هایی است که هدف از آنها نابودی عدالت مسأله فلسطین است.

ما در مرحله بسیار خطرناکی قرار داریم و رژیم اشغال گر از بحران ویروس کرونا برای تصویب طرح ها و دستورکارهای خود با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سر اسقف مسیحیان ارتدوکس بر اتحاد فلسطین برای مقابله با طرح های صهیونیستی

تاکید سر اسقف مسیحیان ارتدوکس بر اتحاد فلسطین برای مقابله با طرح های صهیونیستی