مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-05-10دانش

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید از 11 خرداد


تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال 1399 اعلام شد.

- فاطمه زرین آمیزی - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال 1399 به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 11 خرداد آغاز می شود و تا یکشنبه 18 خرداد 99 ادامه دارد.

وی گفت: همه متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زرین آمیزی یادآور شد: با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت نام در تاریخ 11 خرداد 99 در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید از 11 خرداد

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید از 11 خرداد