مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-10ورزشي

سرانه فضاهای ورزشی بانوان در کاشان پایین است/لزوم تشکیل بازارچه صنایع دستی بانوان


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان گفت: سرانه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در کاشان پایین است.

- عفت پدرام فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مطالبات زنان شهر کاشان برای رسیدگی به مشکلات آنها در شورای شهر اظهار داشت: بانوان انتظار دارند که شورای شهر و اعضای آن به مطالبات و دغدغه های آنها توجه کنند.

وی با اشاره به برخی از این مطالبات ابراز داشت: بخش زیادی از نظرات و نیازهای بانوان شهر به کمبود زیرساخت های رفاهی، فرهنگی و ورزشی است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در شهر کاشان پایین است، تصریح کرد: البته در این زمینه اقدامات بسیار خوبی همانند احداث دو پارک اختصاصی بانوان توسط شهرداری کاشان انجام شده است که البته این مهم کفاف نیاز بانوان شهر کاشان را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی و پارک اختصاصی شهربانو بزرگترین مجموعه تخصصی ورزشی برای بانوان در استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: احداث مجموعه های این چنینی که علاوه بر حفظ کرامت و منزلت بانوان باعث تندرستی و نشاط این قشر از جامعه می شود اقدامی پسندیده است.

ضرورت تشکیل بازارچه های عرضه صنایع دستی خانگی مختص بانوان پدرام فر همچنین با بیان اینکه لازم است تا بازارچه های عرضه صنایع دستی خانگی مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضاهای ورزشی بانوان در کاشان پایین است/لزوم تشکیل بازارچه صنایع دستی بانوان

سرانه فضاهای ورزشی بانوان در کاشان پایین است/لزوم تشکیل بازارچه صنایع دستی بانوان