مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-10اقتصادي

ضرر اقتصادی هنگفت بر پیکر صنعت گردشگری کاشان


رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: با بازگشایی نیمی از اماکن اقامتی در استان اصفهان، شهرستان کاشان هنوز با تعطیلی مراکز اقامتی گردشگری مواجه است.

- مهران سرمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهرستان کاشان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان اصفهان شناخته شده، اظهار داشت: تعریف رویدادهای گردشگری به جذب گردشگر داخلی و خارجی یاری رسانیده است که یکی از مهمترین این رویدادها، جشنواره گل و گلاب در شهرستان کاشان است که امسال با شیوع کرونا در اردیبهشت ماه تعطیل شد.

وی افزود: گلاب شهرستان کاشان در کشور شناخته شده است و در این ایام گردشگران بسیاری برای تماشای گلابگیری عازم شهرستان کاشان می شدند که با شیوع بیماری کرونا صنعت گردشگری شهرستان کاشان هم با زیان اقتصادی همراه گردیده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با اشاره به اینکه وضعیت کاشان نسبت به شیوع کرونا حساس است، تصریح کرد: هنوز شهرستان کاشان مشمول بازگشایی 50 درصدی مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی نشده است.

وی بیان داشت: درخواستی مبنی بر بازگشایی اماکن اقامتی و گردشگری به فرمانداری ارسال شده و تشخیص نهایی آن براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی کاشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر اقتصادی هنگفت بر پیکر صنعت گردشگری کاشان

ضرر اقتصادی هنگفت بر پیکر صنعت گردشگری کاشان