مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:552020-05-10اجتماعي

مدارس استان سمنان 3 روز در هفته برای دانش آموزان باز می شود


مدیرکل آموزش وپرورش سمنان با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد بازگشایی مدارس گفت: از 27 اردیبهشت مدارس استان سه روز در هفته برای رفع اشکال دانش آموزان باز می شود.

- محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت ماه اظهار داشت: تمام مدارس استان سمنان در مقاطع مختلف تحصیلی از 27 اردیبهشت ماه سه روز در هفته برای رفع اشکالات دانش آموزان باز می شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط عادی سال های گذشته تمام سرفصل های درسی تا پایان اردیبهشت ماه تدریس می شد و دانش آموزان برای برگزاری امتحانات پایان ترم آماده می شدند، افزود: در شرایط فعلی نیز تا ابتدای اسفند 80 درصد سرفصل های درسی آموزش داده شده و مابقی نیز به صورت مجازی آموزش دهی به دانش آموزان انجام شده است.

برگزاری امتحان نهایی فقط برای پایه 12 برنامه ریزی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه دانش آموزان در هیچ مقطعی اجباری برای حضور در کلاس درس از 27 اردیبهشت ماه ندارند، تصریح کرد: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مدارس با حضور مربیان، معلمان و کادر اداری برقرار است.

دستورانی با اشاره به اینکه امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی به صورت کیفی توصیفی است، بیان کرد: در شرایط فعلی بر اساس تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان سمنان 3 روز در هفته برای دانش آموزان باز می شود

مدارس استان سمنان 3 روز در هفته برای دانش آموزان باز می شود