مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-10فناوري

از 10 موزه و گالری معروف دنیا در دوران کرونا بازدید کنید!


در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موزه ها به روی مردم قفل شده و دیگر مردم نمی توانند از این مکان ها بازدید کنند، بسیاری از آن ها مبادرت به برپایی تور مجازی کرده اند و مجموعه های عظیمی از آثار باستانی خود را به صورت آنلاین و صدالبته مجازی در اختیار دوستداران خود قرار داده اند.

- اغلب تورهای مجازی از طریق Google Arts & Culture؛ وب سایتی که گوگل منحصرا برای مشاهده آثار هنری و قطعات تاریخی به صورت آنلاین در دسترس قرار داده، قابل مشاهده هستند.

گوگل در بسیاری از موارد شرایطی را برای این تورهای مجازی به وجود آورده که کاربر همانند سرویس استریت ویو (دید خیابانی) می تواند در مرورگر خود موزه یا گالری هنری را بگردد و به هر طرف که می خواهد برود و حتی گوشه و کنار آن را نیز جستجو کند.

برخی از این تورها مدت هاست که به صورت مجازی در دسترس قرار گرفته اند اما شرایطی که ویروس کرونا برای همه مردم دنیا به وجود آورده موجب شده که بقیه موزه ها و گالری های هنری نیز به این جرگه بپیوندند و به صورت آنلاین پذیرای کاربران خود باشند.

به طور مثال، موزه بریتانیا در لندن هفته گذشته برای نخستین بار 280 هزار تصویر جدید از آثار باستانی خود را از طریق وب سایت آثار هنری و فرهنگی گوگل و برای مشاهده آنلاین در اختیار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 10 موزه و گالری معروف دنیا در دوران کرونا بازدید کنید!

از 10 موزه و گالری معروف دنیا در دوران کرونا بازدید کنید!