مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-10سياسي

جمعیت کسانی که که روی گسل تهران زندگی میکنند، چقدر است؟


مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس سرشماری سال 1395 حدود 300 هزار نفر در محدوده گسل مشا از دماوند تا شمیرانات زندگی می کنند و ساکنان روی گسل شمال تهران نیز بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار نفر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در صحن علنی شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران گفت: زمین لرزه سال 1396 ملارد و زمین لرزه چند روز پیش دماوند؛ پهنه کانونی و تاب آوری زندگی ساکنان استانهای تهران و البرز را تحت تاثیر خود قرار داد.

او افزود: بر اساس سرشماری سال 1395 حدود 300 هزار نفر در محدوده گسل مشا از دماوند تا شمیرانات زندگی می کنند و ساکنان روی گسل شمال تهران نیز بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار نفر هستند، که تاب آوری و پایداری زندگی شان در برابر بحران ها و حوادث غیر مترقبه همچون زلزله و.

مهم ترین انتظارشان از مجموعه مدیریت بحران شهر و کشور است.

فراهانی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران با درک درست این انتظار شهروندان و تصویب مصوبه الزام شهرداری تهران به در اختیار قرار دادن پایگاههای پشتیبانی مدیریت بحران مناطق 22 گانه به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گام مهمی در مسیر صیانت از حق حیات شهروندان و تاب آوری زندگی ساکنان تهران برداشت اما متاسفانه علی رغم گذشت بیش از چهار سال از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت کسانی که که روی گسل تهران زندگی میکنند، چقدر است؟

جمعیت کسانی که که روی گسل تهران زندگی میکنند، چقدر است؟