مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:252020-05-10دانش

کتابخانه دانشگاه اردکان جهانی شد


کتابخانه دانشگاه اردکان به عنوان تنها کتابخانه دانشگاه های دولتی استان یزد در فهرست کتابخانه های آکادمیک مؤسسه UniRank استرالیا قرار گرفت.

- ایسنا/یزد کتابخانه دانشگاه اردکان به عنوان تنها کتابخانه دانشگاه های دولتی استان یزد در فهرست کتابخانه های آکادمیک مؤسسه UniRank استرالیا قرار گرفت.

دکتر علی فتح زاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره افزود: طی سال گذشته استانداردسازی محتوا و تعریف بخش های مختلف این دانشگاه در مؤسسه UniRank که یکی از مراکز معتبر رتبه بندی دانشگاه های جهان محسوب می شود در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارتقای 19 پله ای دانشگاه اردکان که در رتبه بندی سال 2019 شاهد آن بودیم، طی آخرین روز اداری هفته گذشته مدیر مؤسسه مذکور با ارسال نامه ای به این معاونت از قرارگیری نام دانشگاه اردکان در فهرست بیش از 9200 کتابخانه آکادمیک جهان خبر داد.

فتح زاده همچنین در خصوص رونمایی پورتال جدید این دانشگاه، اعلام کرد: تقریباً شرکت پیمانکار تمام تعهدات خود را بر مبنای RFP ارائه شده، در ساخت پوسته های اصلی و فرعی پورتال به انجام رسانده است و در حال حاضر مهمترین مشغله شورای راهبری وب سایت جدید دانشگاه، آماده سازی و ورود محتوا در زیرسایت های این پورتال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه دانشگاه اردکان جهانی شد

کتابخانه دانشگاه اردکان جهانی شد