مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-10پزشكي

سالمند کرونایی در زنجان نداریم


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اقدامات آموزشی و پیشگیرانه در استان گفت: در بین سالمندان زنجانی مورد مشکوک به کرونا وجود ندارد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 21 هزار پرونده توانبخشی در بهزیستی زنجان وجود دارد که شامل افراد با معلولیت در زمینه های مختلف جسمی-حرکتی، بینایی، شنوایی و اعصاب و روان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: 679 نفر از افراد تحت پوشش در مراکز شبانه روزی سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولین ذهنی در سلامت کامل به سر می برند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 مرکز شبانه روزی برای نگهداری سالمندان، بیماران اعصاب و روان و معلولین و در سطح استان زنجان فعال هستند، اظهارداشت: نزدیک به 3 میلیارد ریال در قالب کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی به صورت متمرکز و استانی به افراد دارای معلولیت پرداخت شده است.

محمدی قیداری گفت: همچنین بیش از 5 میلیارد ریال نیز در قالب تأمین وسایل بهداشتی و درمانی و ضدعفونی کردن مراکز شبانه روزی برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در زمینه آموزش نیز اقدامات متعددی صورت گرفته است، افزود: در این زمینه 37 پمفلت آموزشی تهیه شده که به جامعه هدف ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمند کرونایی در زنجان نداریم

سالمند کرونایی در زنجان نداریم