مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-10اجتماعي

تعطیلی ادارات و وضع محدودیت تردد در ورودی های آبادان / احتمال تعطیلی ادارات خرمشهر


فرماندار ویژه آبادان از تعطیلی ادارات شهرستان تا پایان هفته جاری و وضع محدودیت در ورودی های شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، ظهر امروز استاندار خوزستان نام 9 شهر را در فهرست تعطیلی ادارات تا پایان هفته جاری قرار داد.

این تصمیم، با اعتراض مردم شهرهای آبادان و خرمشهر همراه بود و هجمه های بسیاری در محافل مختلف مازی علیه تصمیم غلامرضا شریعتی ایجاد شد.

تصمیم استاندار خوزستان در حالی اعلام شد که این دو شهر در جنوب غربی ترین نقطه استان خوزستان، ضمن برخورداری از وضعیت جوی نامناسب در روزهای اخیر، در آمار ابتلا به کرونا نیز وضعیت خوبی را پشت سر نگذاشته اند.

در همین ارتباط، فرماندار ویژه آبادان، عصر امروز از طریق سیمای مرکز آبادان، اعلام کرد که با مسئولیت خود، محدودیت هایی را در  شهرستان آبادان وضع خواهد کرد.

سیدزین العابدین موسوی با اعلام اینمه ادارات شهرستان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: از همه مردم آبادان تقاضا داریم با اجتناب از انجام سفر غیر ضروری و رفت و آمد در سطح شهر، با ماندن در منزل به قطع زنجیره انتشار این بیماری کمک کنند.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ورود شهروندان شهرستان های تعطیل شده، با مسئولیت خودم، از فردا ورودی آبادان از دو نقطه اهواز و ماهشهر تا پایان هفته مسدود خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات و وضع محدودیت تردد در ورودی های آبادان / احتمال تعطیلی ادارات خرمشهر

تعطیلی ادارات و وضع محدودیت تردد در ورودی های آبادان / احتمال تعطیلی ادارات خرمشهر