مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 16:402020-05-10سياسي

کرونا؛ فرصتی برای ارائه الگوهای خدمت به محرومین است


مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران  با ابراز نگرانی از عدم مشارکت خادمیاران رضوی این استان در ثبت الگوهای خدمت به محرومین در جشنواره خدمت گفت: - خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) باید تمام تلاششان در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان باشد و سعی شود طرح ابتکاری و الگویی را برای محرومیت زدایی ارائه دهند.

سهیل صالحی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خادمیاران افتخاری امام رضا (ع) در استان خدمات شایسته ای به محرومین ارائه می دهند اما برای مشارکت گسترده در این جشنواره فعالیت ها را از حالت روتین خارج نمی کنند، اظهار کرد: هدف از جشنواره خدمت، تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینهٔ اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است که خادمیاران می توانند در بخش جشنواره خدمت در سامانه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت های تخصصی خادمیاران در سراسر کشور و ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه فعالیت های تخصصی خادمیاران و تقدیر از فعالان عرصه خدمت از دیگر اهداف جشنواره است.

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره خدمت، الگوسازی از فعالیت های برتر و موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ فرصتی برای ارائه الگوهای خدمت به محرومین است

کرونا؛ فرصتی برای ارائه الگوهای خدمت به محرومین است