مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 18:252020-05-10ورزشي

پیشنهاد 50 میلیارد تومانی زنیت روی میز ناپولی


ستاره جوان و ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ در آستانه یک انتقال رویایی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه گاتزتا دلواسپورت در شماره امروز خود ابعاد جدیدی را از انتقال احتمالی سردار آزمون به تیم ناپولی به سرمربی گری جنارو گاتوزو را افشار کرد.

بنا برآنچه گاتزتا دلواسپورت نوشته همه چیز در این انتقال به دنیس مرتنز ستاره بلژیکی تیم ناپولی مربوط است و اگر او این تیم را به مقصد باشگاه هایی که خواهان او هستند ترک کند آزمون به عنوان گزینه اصلی روی میز ناپولی خواهد بود.

نکته بسیار مهم درباره این انتقال مبلغ آن است.

ناپولی برای سردار آزمون مبلغی در حدود پانزده میلیون یورو را در ذهن دارد اما باشگاه زنیت که از توانایی های مهاجم خود آگاه است دوبرابر این مبلغ(51 میلیارد تومان) را می خواهد تا رکورد تازه ای را برای فوتبال ایران و آسیا و خود روسیه رقم بزند.

به نوشته گاتزتا دلواسپورت ناپولی سعی دارد از پرداخت یکجای این پول شانه خالی کند اما اگر زنیت اصرار کند آن ها سعی می می کنند عدد را به سطح مدنظرمدیران زنیت برسانند.

این گفت و گو ها در حالی دنبال می شود که تیم های دیگر ایتالیا نیز به آزمون علاقمندند و موضوع انتقال این بازیکن از روسیه به ایتالیا مساله ای فراتر از گمانه زنی های رسانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 50 میلیارد تومانی زنیت روی میز ناپولی

پیشنهاد 50 میلیارد تومانی زنیت روی میز ناپولی