مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-05-10حوادث

اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان دماوند راه اندازی شد


مهدی حیدری یکشنبه شب با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیش بینی از وقوع هرگونه حادثه احتمالی به ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و وقوع پس لرزه های متعدد در شهرستان دماوند به منظور اتخاذ تمهیدات لازم، قرار گرفتن در وضعیت آماده باش و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی محلی را به عنوان اردوگاه اسکان اضطراری شهرستان در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس، در اسرع وقت عملیات تسطیح و آماده سازی قطعه زمینی در مجاورت سالن ورزشی هلال احمر شهر دماوند انجام و جانمایی چادرهای امدادی در محل مورد نظر صورت گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مجموع 200 دستگاه چادر امدادی و آلاچیق در سطح شهرستان به منظور اسکان اهالی شهرستان در صورت وقوع زمین لرزه در نظر گرفته شده است، بیان داشت: از این تعداد 104 دستگاه چادر امدادی در اسکان اضطراری جانمایی شده است.

حیدری با تاکید براینکه این اقدام تنها به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث احتمالی بوده و شرایط حاکم در شهرستان کاملا عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم پس لرزه های خفیفی که در دو شب اخیر رخ داد خاتمه یافته تا مردم هیچ گونه نگرانی بدین منظور نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان دماوند راه اندازی شد

اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان دماوند راه اندازی شد