مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 01:252020-05-10سياسي

توزیع 50 هزار سبدکالا و غذای گرم در بین مددجویان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل و اجرای طرح «اطعام مهدوی» 50 هزار سبدکالا و غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی اظهار کرد: در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل و اجرای طرح اطعام مهدوی تاکنون 50 هزار سبد کالا و غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند استان اردبیل در طول ماه مبارک رمضان توزیع شده است که از یکایک خیران و نیکوکاران که در تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا میان خانوار بی بضاعت استان اردبیل با کمیته امداد مشارکت کرده اند قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از اقلام و وسایل مورد نیاز برای طبخ غذای گرم و همچنین تهیه سبدکالا توسط خیران استان اردبیل تأمین شده است، افزود: همواره شاهد کمک های نیکوکاران در رفع نیازهای اساسی محرومان و مستضعفان جامعه هستیم که در سایه نیت خیر آنها توانسته ایم گوشه ای از مشکلات خانوار مستمند را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) استان اردبیل بیان کرد: توزیع بیش از 32 هزار پرس غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل و اعطای 17 هزار سبدکالا در بین مددجویان نیز از دیگر اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار سبدکالا و غذای گرم در بین مددجویان اردبیلی

توزیع 50 هزار سبدکالا و غذای گرم در بین مددجویان اردبیلی