مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-05-10سياسي

انبار جمعیت هلال احمر فومن باید هر چه سریع تر تکمیل شود


فرماندار فومن با تأکید بر اجتماعی کردن و فرهنگ سازی موضوع امداد رسانی در حوادث، گفت: انبار جمعیت هلال احمر شهرستان فومن باید هر چه سریع تر تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی عصر یکشنبه در دیدار با رییس و برخی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان فومن در دفتر فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه مجموعه هلال احمر فرصت خوبی برای خودسازی جوانان و تمرین برای کمک به همنوع است، افزود: وسعت کار هلال احمر مرز نمی شناسد و در محدوده جغرافیایی بسیار وسیعی است.

وی با بیان اینکه استان گیلان یکی از استان های حادثه خیز محسوب می شود، افزود: فعالیت و آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر در ایام مختلف به ویژه بارش برف و سیل و آتش سوزی ها قابل تقدیر است.

محسنی با اشاره به نقش مهم خانه های هلال، گفت: خانه های هلال فرصتی برای حضور جوانان و علاقه مندان به بحث امداد بوده و یکی از اولویت های این خانه ارائه آموزش به شهروندان به ویژه در سطح روستاها است.

وی بر اجتماعی کردن و فرهنگ سازی موضوع امدادرسانی در حوادث با بهره گیری از آموزش های لازم تاکید و خواستار افزایش نیروهای داوطلب و پرسنل هلال احمر شهرستان فومن از طریق افزایش خانه های هلال با استفاده از ظرفیت بخشداری ها به منظور ارتقای سرعت و بهبود قابلیت های این جمعیت به منظور ارائه خدمات ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار جمعیت هلال احمر فومن باید هر چه سریع تر تکمیل شود

انبار جمعیت هلال احمر فومن باید هر چه سریع تر تکمیل شود