مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-11سياسي

توزیع 12 تن برنج در رزمایش مواسات به نیازمندان گناوه آغاز شد


حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ، قرارگاه رزمایش کمک های مومنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان در شرایط اقتصادی کنونی راه اندازی و فعالیت خود را با مشارکت و مساعدت بی نظیر مردم، خیرین و موسسه های نیکوکاری این شهرستان آغاز کرد.

وی اظهارداشت: تبعیت از فرامین رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک وظیفه باید به نحو شایسته آن را عملیاتی کنیم که در این ارتباط گام های موثری در این شهرستان برداشته شده است.

وی گفت: تاکنون 2 تن برنج در مرحله اول رزمایش مواسات با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و در مرحله دوم 5 تن به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا تقسیم و در مرحله سوم نیز 5 تن دیگر به همراه اقلام موردنیاز غذایی توزیع خواهد شد.

رکنی حسینی بیان کرد: با حمایت و همکاری خیرین و موسسه های خیریه و کمیته امداد حدود 7 هزار پرس غذای گرم در هفته اطعام و اکرام بین نیازمندان تاکنون توزیع شده است.

امام جمعه گناوه گفت: به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) تعداد 100 بسته گوشت قربانی نیز با رعایت کامل بهداشتی توسط اعضای ستاد نمازجمعه بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 تن برنج در رزمایش مواسات به نیازمندان گناوه آغاز شد

توزیع 12 تن برنج در رزمایش مواسات به نیازمندان گناوه آغاز شد