مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-11بين الملل

درگیری جدید در جنوب یمن؛ حمله نیروهای دولت هادی به متحدان امارات


منابع یمنی از حمله گسترده نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی» و حزب الإصلاح به شهر زنجبار مرکز استان أبین در جنوب یمن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع دولتی گزارش داد که نیروهای ارتش وابسته به دولت هادی در مسیر حرکت به سمت عدن، بامداد امروز دوشنبه وارد زنجبار مرکز استان أبین در جنوب یمن شدند.

این منبع افزود که نیروهای هادی موفق شدند منطقه شیخ سالم در اطراف زنجبار را به کنترل خود درآورند و نیروهای گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) نیز عقب نشینی کردند.

طبق گزارش وبگاه المشهد الیمنی ، نیروهای دو طرف از دیشب در مرکز شهر صف آرایی کرده اند و نوعی ترس و وحشت بین ساکنان شهر از احتمال وقوع درگیری به وجود آمده است به خصوص اینکه ائتلاف سعودی در مهار نزاع بین دو طرف در شهر عدن ناکام مانده است.

وبگاه عناوین بوست یمن نیز گزارش کرد که بامداد امروز دوشنبه درگیری های خشونت باری بین نیروهای شورای انتقالی جنوب و نیروهای هادی در منطقه ضیقه بخش المحفد واقع در استان أبین به وقوع پیوست.

  یک منبع امنیتی گفت که نیروهای شورای انتقالی جنوب با نیروهای هادی که از مأرب وارد این منطقه شده اند، درگیر شده اند و دو طرف به سمت یکدیگر آر پی جی شلیک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری جدید در جنوب یمن؛ حمله نیروهای دولت هادی به متحدان امارات

درگیری جدید در جنوب یمن؛ حمله نیروهای دولت هادی به متحدان امارات