مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 04:562020-05-11اجتماعي

برگزاری553 کلاس درس به صورت برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش از برگزاری 553 کلاس درس نظری به صورت بر خط در سامانه آموزش مجازی در این دانشگاه خبر داد.

- اسماعیل نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از 17 اسفندماه سال گذشته  تمام کلاس های نظری در سامانه مجازی دانشگاه ارائه و تاکنون حدود 100 درصد کلاس های نظری برگزار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کووید – 19 در کشور و به خاطر اینکه از تداوم امر آموزش عقب نمانیم، آموزش مجازی برای اولین بار در دانشگاه تفرش راه اندازی شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش ادامه داد: هم اکنون دانشجویان در صورت برخورداری از رایانه و یا تلفن هوشمند قادر به شرکت در کلاس های مجازی بوده و همچنین قادر هستند در سامانه آموزش مجازی، محتوای درسی و همچنین صوت کلاس را دانلود کرده و استفاده کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: برای دروس عملی، آزمایشگاهی و تربیت بدنی پس از بازگشایی دانشگاه برنامه ریزی خواهد شد و این کلاسها بصورت حضوری برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: برای برگزاری امتحانات نیم سال دوم آموزشی 99-98 مطابق ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین با هماهنگی سایر دانشگاه های منطقه چهار تصمیم گیری خواهد شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری553 کلاس درس به صورت برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش

برگزاری553 کلاس درس به صورت برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش