مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-11سياسي

یک بام و دو هوای مالکیت کاخ مروارید!


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: تا زمانی که تکلیف مالکیت کاخ مروارید مشخص نشود، بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در این مجموعه نیست.

- ایسنا/البرز معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: تا زمانی که تکلیف مالکیت کاخ مروارید مشخص نشود، بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در این مجموعه نیست.

علیرضا دهقان مهرجردی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه علی رغم پیگیری های چند سال گذشته هنوز مشکل واگذاری کاخ مروارید به میراث فرهنگی حل نشده، اظهار کرد: کاخ مروارید هنوز در مالکیت بنیاد تعاون سپاه است به همین دلیل تا زمانی که تکلیف این مجموعه تاریخی روشن نشود، برای وزارت میراث فرهنگی تخصیص اعتبارات سنگین برای مرمت آن منطقی به نطر نمی رسد.

وی ادامه داد: علاوه براین، برای مرمت و بازسازی کاخ مروارید با توجه به محدودیت های اعتباری بخش دولتی، به مشارکت بخش خصوصی نیاز داریم ولی هیچ سرمایه گذاری تا زمانی که تکلیف مالکیت این مجموعه مشخص نشود علاقه ای برای سرمایه گذاری در این حوزه نشان نمی دهد.

وی افزود: تا کنون چند سرمایه گذار برای مشارکت در مرمت و بهسازی این کاخ اعلام آمادگی کرده اند ولی منتظر هستند تا این مجموعه به میراث فرهنگی واگذار شود تا با خیال راحت بتوانند برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای مالکیت کاخ مروارید!

یک بام و دو هوای مالکیت کاخ مروارید!