مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-11فرهنگي

اجرای تئاتر در پساکرونا نیازمند توجه به شرایط روانی تماشاگران است


رییس سابق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: برای اجرای تئاتر در دوران پساکرونا باید شرایط روحی و روانی تماشاگر با توجه به وضعیت موجود را در نظر بگیریم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سابق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: برای اجرای تئاتر در دوران پساکرونا باید شرایط روحی و روانی تماشاگر با توجه به وضعیت موجود را در نظر بگیریم.

سید جواد اشکذری در گفت وگو با ایسنا درخصوص اقدامات لازم جهت جلوگیری از آسیب تئاتر و اجرای تئاتر در دوران پساکرونا، اظهارکرد: برای اجرای تئاتر در دوران پساکرونا باید شرایط روحی و روانی تماشاگر با توجه به وضعیت موجود را در نظر بگیریم و تئاترهایی را برای اجرا آماده کنیم که هنری و فنی بوده، تماشاگران را جذب کرده و به بازیابی روحی و روانی افراد کمک کند.

به همین دلیل متولیان این امور باید در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

تئاتر یکی از آسیب پذیرترین هنرها از نظر اقتصادی است وی با بیان این که تئاتر یکی از آسیب پذیرترین هنرها از نظر اقتصادی است و با توجه به وضعیت موجود باید از صدمه دیدن آن جلوگیری کنیم، افزود: باید با مدیریت و برنامه ریزی متولیان تئاتر، حفظ روحیه هنرمندان و نمایشگران و از طرفی جلب اعتماد مخاطبین، از صدمه دیدن تئاتر که اقتصاد آسیب پذیری نسبت به سایر هنرها دارد، جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر در پساکرونا نیازمند توجه به شرایط روانی تماشاگران است

اجرای تئاتر در پساکرونا نیازمند توجه به شرایط روانی تماشاگران است