مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:472020-05-11سياسي

مردم استان سمنان فطریه خود را الکترونیکی پرداخت کنند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان از فراهم شدن امکان پرداخت فطریه برای مردم استان از طرق سامانه های کد دستوری و اینترنتی در راستای عدم نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان از فراهم شدن امکان پرداخت فطریه برای مردم استان از طرق سامانه های کد دستوری و اینترنتی در راستای عدم نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه مردم استان سمنان می توانند فطریه شأن را از طریق کد دستوری و یا سامانه اینترنتی پرداخت کنند، بیان کرد: این زیرساخت در کنار تسهیل کننده امور، می تواند از مراجعه های غیرضروری مردم به مراکز خیریه، کمیته امداد و.

نیز بکاهد.

وی افزود: شماره گیری کد دستوری #023*8877* آماده دریافت فطریه مردم استان سمنان است به این شکل که پس از شماره گیری کد مذکور فهرستی از شهرستان های استان در مقابل دیدگان مردم قرار گرفته و سپس شهر مورد نظر را انتخاب و فطریه شأن را از حساب بانکی شأن با داشتن رمز دوم یا پویا پرداخت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مردم می توانند با واریز به شماره حساب 0102318463009 و یا از طریق انتقال کارت به کارت دستگاه های عابر بانک به شماره کارت 6037691990176984 نزد بانک صادرات نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان سمنان فطریه خود را الکترونیکی پرداخت کنند

مردم استان سمنان فطریه خود را الکترونیکی پرداخت کنند