مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-11ورزشي

کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق


رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از لغو مسابقات جهانی نجات غریق در ایتالیا خبر داد و گفت: مسابقات جهانی نجات غریق قرار بود شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال 2022 موکول شد.

- رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از لغو مسابقات جهانی نجات غریق در ایتالیا خبر داد و گفت: مسابقات جهانی نجات غریق قرار بود شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال 2022 موکول شد.

ایلخان نوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات جهانی نجات غریق در دو بخش زنان و مردان قرار بود شهریور امسال به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و در سال 2022 به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

او گفت: قرار بود ایران با تیم کامل در دو بخش زنان و مردان در مسابقات جهانی نجات غریق حضور پیدا کند که متأسفانه این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

نوری هم چنین درباره نشست کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی تصریح کرد: در این نشست که من نیز یکی از اعضای این کمیسیون هستم ساختار جدید کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت و هم چنین درباره نحوه انتخاب سرداوران، کمیته اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق

کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق