مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-11سياسي

تولید داخلی حمایت شود/ واردات خودرو منجر به سلطه بیگانگان می شود


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه خودرو باید از تولید داخلی حمایت شود و نباید واردات جای تولید داخلی را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر قاضی پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مورد بررسی اجمالی مشکلات، آسیب ها و چالش های مرتبط با صنعت خودرو (اعم از تولید و واردات) و طرز کار وزارت صنعت و شرکت های خودروساز داخلی طی اخطار قانون اساسی گفت: این گزارش به نوعی شائبه تأیید واردات خودرو را مطرح کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید از تولید داخلی حمایت کنیم، افزود: واردات منجر به سلطه اقتصادی بیگانگان می شود و از سوی دیگر توسعه و پیشرفت تولید داخلی کُند می شود و بر این اساس لازم است در گزارش کمیسیون های مجلس به این مسئله توجه ویژه شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید نواقص تولید داخلی را گوشزد و راهکارهایی را برای حل آن مطرح کنیم اما نباید واردات جای تولید داخلی را بگیرد و ما باید در زمینه تولید داخلی محصولات گوناگون به خودکفایی برسیم.

قاضی پور با اشاره به اینکه گزارش کمیسیون اصل 90 برخلاف حمایت از تولید داخلی است، تصریح کرد: اساس مملکت باید حمایت از تولیدات داخلی باشد و تولید داخلی خودرو هم باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داخلی حمایت شود/ واردات خودرو منجر به سلطه بیگانگان می شود

تولید داخلی حمایت شود/ واردات خودرو منجر به سلطه بیگانگان می شود