مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-11اجتماعي

ارزشیابی درس ورزش دانش آموزان چگونه انجام می شود؟


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دستورالعمل ارزیابی دانش آموزان در درس تربیت بدنی آماده شده، اما با توجه به اینکه اعلام شد مدارس از 27 اردیبهشت بازگشایی می شوند، - ایسنا/خراسان رضوی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دستورالعمل ارزیابی دانش آموزان در درس تربیت بدنی آماده شده، اما با توجه به اینکه اعلام شد مدارس از 27 اردیبهشت بازگشایی می شوند، این دستورالعمل فرق خواهد کرد، بنابراین هنوز ابلاغ نشده است.

صفدر سلطانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ارزشیابی درس تربیت بدنی دانش آموزان، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کردند که مدارس از 27 اردیبهشت باز خواهد بود و دانش آموزان می توانند برای رفع مشکلات خود به مدارس مراجعه کنند، در نتیجه ارزشیابی درس تربیت بدنی فرق خواهد کرد، بنابراین ما منتظر هستیم که ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وضعیت برای درس های عملی در حوزه فنی و حرفه ای، هنرستان ها و تربیت بدنی دشوار است و از ما خواستند هیچ اقدام استانی انجام ندهیم و در این زمینه مطابق بخشنامه وزارتی عمل شود.

وی با بیان اینکه نمره درس تربیت بدنی بر اساس قرار اولیه بوده، اما هیچ کس نمره ای تعیین نکرده است، عنوان کرد: ما منتظر هستیم که ببینیم چگونه باید ارزشیابی محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزشیابی درس ورزش دانش آموزان چگونه انجام می شود؟

ارزشیابی درس ورزش دانش آموزان چگونه انجام می شود؟