مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-11سياسي

پارک هوشمند دوستدار کودک در شیراز اجرایی می‎شود


رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز، از اجرای پارک هوشمند دوستدار کودک در مجموعه خلدبرین این کلانشهر برای نخستین بار و در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز، از اجرای پارک هوشمند دوستدار کودک در مجموعه خلدبرین این کلانشهر برای نخستین بار و در آینده ای نزدیک خبر داد.

لیلا دودمان با اشاره به تشکیل دومین جلسه شورای سیاستگذاری شیراز، شهر دوستدار کودک با محوریت زمان بندی و ارایه طرح ها و برنامه های ادارات و نهادهای مذکور در سال جاری با حضور مدیران شهری و استانی، بر اجرای برنامه های مرتبط با کودکان در حوزه شهرسازی و معماری و توجه به مولفه های شهر هوشمند دوستدار کودک از سوی مدیران شهری و متولیان امر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، دودمان با اشاره به شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا، اضافه کرد: مهم ترین مزیت برنامه شهر دوستدار کودک در شیراز، وفاق و همدلی همه متولیان امر است.

دودمان با تاکید بر اینکه باید کلیه پروژه های امسال با همکاری نهادهای مسئول و با محوریت شهر هوشمند دوستدار کودک برنامه ریزی و زمان بندی شود، تصریح کرد: با عقد تفاهم نامه رسمی همکاری میان دستگاه های متولی کودک، این حرکت نوین در آینده ای نزدیک با ثبات تر و مستحکم تر پیش خواهد رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک هوشمند دوستدار کودک در شیراز اجرایی می‎شود

پارک هوشمند دوستدار کودک در شیراز اجرایی می‎شود