مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-11سياسي

تلاش بی نتیجه «تاجگردون» برای تکذیب دستکاری قانون بودجه 99 به نفع نجومی بگیران+سند


بررسی گزارش مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس در جریان بررسی مجدد لایحه بودجه 99 نشان می دهد که ادعای تاجگردون و قوامی درباره تکذیب دستکاری گزارش این کمیسیون درباره جزء 3 بند «الف» تبصره 21 لایحه بودجه 99 به نفع نجومی بگیران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چند روز بعد از اظهارات حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی متنی که آقای حاجی دلیگانی به آن استناد کرده اند،  مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازاول کمیسیون تلفیق است که در صحن جلسه علنی رد شد.

بعد از رد گزارش تلفیق و در بررسی مجدد کمیسیون، با تصمیم اعضا تغییراتی در گزارش صورت گرفت که از جمله این تغییرات حذف عبارت غیر مستمر در گزارش نهایی بود.

پس از آن مصوبه نهایی به شورای محترم نگهبان ارسال و پس  از تایید شورا بدون این عبارت به دولت ابلاغ شد.

بر خلاف تصور آقای حاجی دلیگانی، حذف این واژه با تصویب کمیسیون تلفیق بوده و اگر موضوع را از کمیسیون استعلام می کردند، به ایشان توضیح داده می شد .

همچنین تاجگردون هم با ارسال نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس در تاریخ 3 اردیبهشت ماه، مدعی شد حذف واژه غیرمستمر از مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس درباره جزء 3 بند الف تبصره 21 لایحه بودجه 99، به صورت قانونی و با تصویب اعضای این کمیسیون بوده است (متن کامل این نامه تاکنون رسانه ای نشده است).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بی نتیجه «تاجگردون» برای تکذیب دستکاری قانون بودجه 99 به نفع نجومی بگیران+سند

تلاش بی نتیجه «تاجگردون» برای تکذیب دستکاری قانون بودجه 99 به نفع نجومی بگیران+سند