مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-11اجتماعي

چنار شرکان در سایه فراموشی


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه از وضعیت نامناسب این روزهای درخت کهنسال ثبت ملی شده روستای شرکان شهرستان پاوه انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیأت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه از وضعیت نامناسب این روزهای درخت کهنسال ثبت ملی شده روستای "شرکان" شهرستان پاوه انتقاد کرد.

حمیدرضا کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشینه پُربار تمدنی استان کرمانشاه، اظهار کرد: این استان نه فقط در حوزه فرهنگی و تاریخی، بلکه در حوزه میراث طبیعی هم باوجود کوه های سر به فلک کشیده، غارهای رمزآلود و چشمه ساران و سراب های پرآب، استانی غنی است.

کرمی با بیان اینکه در استان کرمانشاه میراث طبیعی زیادی داریم که اگر برای حفظ آنها تلاشی نکنیم، ضرر آن را خواهیم دید، افزود: متاسفانه در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر وضعیت نامناسب درخت کهنسال روستای شرکان منتشر شده که نگران کننده است.

وی تصریح کرد: این چنار تاریخی دو سالی می شود که ثبت ملی شده، اما در این مدت اقدام محافظتی ویژه ای برای تیمار آن صورت نگرفته و این امکان وجود دارد که با تندبادی سقوط کند و آن زمان است که دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنار شرکان در سایه فراموشی

چنار شرکان در سایه فراموشی