مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:482020-05-11اجتماعي

امتحانات دوره ابتدایی برگزار نمی شود/ نمره بر اساس ارزیابی توصیفی


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امتحانات دانش آموزان ابتدایی برگزار نمی شود و نمرات آنها بر اساس ارزیابی توصیفی توسط معلمان تعیین می شود.

- سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص تدابیر ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه، اظهار کرد: بر این اساس همه مدارس استان البرز از جمله ابتدایی و متوسطه (به جز مدارس استثنایی و شبانه روزی) از تاریخ اعلام شده به مدت یک ماه دایر می شود.

وی تاکید کرد: بازگشایی مدارس تنها به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی است که نتوانسته اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همکاران ما از تاریخ اعلام شده در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و دانش آموزان نیز به صورت اختیاری می توانند به مدرسه مراجعه کرده و خدمات آموزشی لازم را از معلمان دریافت کنند.

قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و خرید اقلام ضدعفونی کننده برای مدارس انجام شده است، افزود: بخشی از اقلام مورد نظر پیش از این در اختیار مدارس قرار داده شد و باقی این مواد ضدعفونی کننده نیز تا قبل از بازگشایی مدارس به واحدهای آموزشی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دوره ابتدایی برگزار نمی شود/ نمره بر اساس ارزیابی توصیفی

امتحانات دوره ابتدایی برگزار نمی شود/ نمره بر اساس ارزیابی توصیفی