مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-11اقتصادي

اگر به حق الناس باور دارید با اجحاف خودروسازان به جان و عزت مردم برخورد کنید


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ضمن تأکید بر اینکه این کمیسیون قاطعانه از تولیدات داخلی حمایت می کند، گفت که از مسئولان به ویژه سران سه قوه می خواهیم که با اجحاف آشکار خودروسازان به جان و مال و عزت مردم سریعا برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز دوشنبه (22 اردیبهشت ماه) گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره بررسی اجمالی مشکلات، آسیب ها و چالش های مرتبط با صنعت خودرو اعم از تولید و واردات و طرز کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت های خودروساز داخلی را قرائت کرد.

پارسایی در ابتدای قرائت گزارش کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون اصل 90 قاطعانه از تولیدات داخلی حمایت می کند اما تولیداتی که حقوق مصرف کننده و شهروندی را رعایت کند، حتی اگر خودروساز باشد.

وی در قرائت این گزارش گفت: برخی سیاست گذاری های اشتباه و شکایات واصله به کمیسیون باعث شد تا ما موضوع چالش های صنعت خودرو را در دستور کار قرار دهیم تا علل افزایش قیمت خودرو و نابسامانی های موجود مشخص شود.

وی با اشاره به بخش هایی از این گزارش درباره آسیب ها و مشکلات صنعت خودروسازی آلایندگی خودروهای داخلی و خسارات ناشی از آن و وضعیت قراردادهای پیش فروش گفت: خودروهای داخلی به ویژه خودروهای شرکت سایپا کیفیت لازم را نداشته و مشکلاتی را به وجود آورده به طوری که 40 درصد تصادفات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به حق الناس باور دارید با اجحاف خودروسازان به جان و عزت مردم برخورد کنید

اگر به حق الناس باور دارید با اجحاف خودروسازان به جان و عزت مردم برخورد کنید