مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-11اجتماعي

امتحانات دوره ابتدایی برگزار نمی شود نمره بر اساس ارزیابی توصیفی


سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص تدابیر ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه، اظهار کرد: بر این اساس همه مدارس استان البرز از جمله ابتدایی و متوسطه (به جز مدارس استثنایی و شبانه روزی) از تاریخ اعلام شده به مدت یک ماه دایر می شود.

وی تاکید کرد: بازگشایی مدارس تنها به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی است که نتوانسته اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همکاران ما از تاریخ اعلام شده در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و دانش آموزان نیز به صورت اختیاری می توانند به مدرسه مراجعه کرده و خدمات آموزشی لازم را از معلمان دریافت کنند.

قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و خرید اقلام ضدعفونی کننده برای مدارس انجام شده است، افزود: بخشی از اقلام مورد نظر پیش از این در اختیار مدارس قرار داده شد و باقی این مواد ضدعفونی کننده نیز تا قبل از بازگشایی مدارس به واحدهای آموزشی ارائه می شود.

وی در بخش دیگری گفت: آموزش و پرورش با تمامی امکانات و خدمات آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس را دارد و نگران این موضوع نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دوره ابتدایی برگزار نمی شود نمره بر اساس ارزیابی توصیفی

امتحانات دوره ابتدایی برگزار نمی شود نمره بر اساس ارزیابی توصیفی