مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-11اقتصادي

نامه مشاور وزیر کشور به علی مطهری درباره حوادث آبان 98


در پی اظهارات اخیر نماینده تهران در مجلس درباره نقش وزارت کشور در حوادث آبان سال گذشته، روح الله جمعه ای نامه ای سرگشاده به وی نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، در پی اظهارات اخیر علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس درباره نقش وزارت کشور در حوادث آبان سال گذشته پس از سهمیه بندی بنزین، روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور نامه ای سرگشاده به وی نوشت.

متن نامه مشاور وزیر کشور به این شرح است: جناب آقای دکتر علی مطهری  سلام علیکم  جنابعالی در یکی از اظهارات خود مدعی شدید وزیر کشور مقصر اصلی حوادث آبان می باشد.

با توجه به سبقه جنابعالی در امور علمی و همچنین جایگاه حقوقیتان در مجلس شورای اسلامی قاعدتا هرگونه ادعایی باید از بینه قوی و رسمی برخوردار باشد.

قطعا به عنوان فردی که بیشتر عمر این دوره از مجلس را در کسوت نائب رییس مجلس شورای اسلامی حضور داشتید از تمامی قوانین و ضوابط کشوری اطلاع کامل و به گزارشات متعدد نیز دسترسی داشته اید.

بارها به طور رسمی و مستند اعلام شده است که حوادث آبان ماه در سه برش زمانی و از سه جهت قابل ارزیابی است و برای ارزیابی منصفانه و دقیق هرکدام از جهات فوق باید متغیرهای آن را به طور مستقل مورد بررسی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مشاور وزیر کشور به علی مطهری درباره حوادث آبان 98

نامه مشاور وزیر کشور به علی مطهری درباره حوادث آبان 98