مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-11اقتصادي

600 بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد


سرهنگ مهدی زینال نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هریک از این بسته های معیشتی به ارزش سه میلیون و 500 هزار ریال شامل اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ، رُب گوجه فرنگی و ماکارونی بود.

وی بیان کرد: این تعداد بسته معیشتی توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در محلات شهر تکاب و روستاهای تابعه این شهرستان بین خانواده هایی که بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده و درآمد کافی ندارند، توزیع شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، شناسایی خانواده های نیازمند و کم بضاعت جهت دریافت بسته های معیشتی و اقلام غذایی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه دارد و در مراحل بعدی رزمایش کمک های مومنانه به این خانواده ها نیز بسته معیشتی تعلق خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ادامه داد: در مراحل قبلی این رزمایش نیز بیش از یک هزار و 200 بسته معیشتی از سوی این ناحیه در اختیار خانواده های نیازمند این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ زینال نژاد اضافه کرد: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، معابر شهری و روستایی تکاب در 12 مرحله در قالب رزمایش های دفاع بیولوژیک ضدعفونی و گندزدایی شده است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که 81 هزار نفر جمعیت دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد

600 بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد