مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-11اجتماعي

اختصاص بودجه 100 میلیارد تومانی برای ضدعفونی کردن مدارس


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اختصاص بودجه 100 میلیارد تومانی برای ضدعفونی کردن مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در نشست تخصصی دفتر سلامت، با اشاره به عملکرد دبیرخانه کمیته آموزش و پرورش در مدیریت کرونا، اظهار کرد: نقش آموزش سلامت در پلتفرم شبکه شاد ، پیگیری سلامت کارکنان، پویش های بهداشتی سفیران سلامت در ایام عید و هفته سلامت، رصد و هدایت استان ها در سامانه نظارت و اختصاص بودجه 100 میلیاردی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده، شوینده ها و صابون مایع از اقدامات مهم در راستای سلامت دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی تأکید کرد: کرونا در کنار تهدید بیماری، فرصتی برای تحول آموزش سلامت دانش آموزان و به دست آوردن مطالبات حوزه آموزش سلامت دانش آموزان و پیگیری در مراجع تخصصی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: با استفاده از ظرفیت های مدیریتی و اجرایی دفتر سلامت در این بستر می تواند به مطالعات و مطالبات کارشناسی بپردازد تا پیگیری های قانونی و حقوقی مؤثر و اثربخشی را منتج شود.

در ادامه این نشست کارشناسان حوزه سلامت نیز به ارائه نظرات پرداختند و مواضع موجود و دغدغه های حوزه برنامه های سلامت مدارس و نیروهای تخصصی بهداشت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 100 میلیارد تومانی برای ضدعفونی کردن مدارس

اختصاص بودجه 100 میلیارد تومانی برای ضدعفونی کردن مدارس