مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-05-11اجتماعي

خدمت جهادی معلمان گنبدی در شرایط کرونایی


22 معلم مقطع ابتدایی گنبدکاووس چندی قبل و با اطلاع از دشواری دسترسی ساکنان روستاهای دور افتاده و مرزی این شهرستان به شبکه اینترنت، شماره تلفن همراه خود را اعلام کردند تا دانش آموزان ساکن این مناطق هنگام رو به رو شدن با اشکال درسی، از آن ها کمک بگیرند.

به تازگی هم تعدادی از معلمان متوسطه اول و دوم این شهرستان با پیوستن به پویش کمک مومنانه آموزشی در حرکتی جهادی تدریس دانش آموزان محروم از تلفن همراه و فضای مجازی را برعهده گرفتند.

به گفته مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی گنبدکاووس، با راه اندازی پویش کمک مومنامه آموزشی با همکاری بسیج دانش آموزی تاکنون 25 معلم برای برپایی کلاس های درس در مناطق محروم اعلام آمادگی کردند.

حامد ملاحسنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 80 دانش آموز محروم بویژه در پایه های حساس نهم و دوازدهم در هشت مدرسه حاشیه شهر گنبدکاووس شناسایی شدند و قرار است کلاس های درس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور حداکثر پنج دانش آموز در هر کلاس برگزار شود.

گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان 81 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم دارد که از این تعداد 35 درصد در سامانه آموزش شاد ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت جهادی معلمان گنبدی در شرایط کرونایی

خدمت جهادی معلمان گنبدی در شرایط کرونایی