مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-11ورزشي

قاضی پور: وزیر کشاورزی به داد مرغداران برسد


نماینده مردم ارومیه در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی خواست که نسبت به توزیع ذرت به مرغداران و دامداران کشور کاری صورت دهد و به داد مرغداران برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت 99)، طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به وزرای آموزش و پرورش و علوم اظهار داشت: اجرای اصول 15 قانون اساسی تدریس زبان مادری آذربایجان در تمامی دانشگاه و مدارس با توجه به وجود 40 میلیون ترک باید صورت بگیرد.

وی از وزیر آموزش و پرورش خواست: نسبت به اجرای رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش و عیدی بازنشستگان فرهنگیان در سال های 97 و 98 را اهتمام ببخشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس از وزیر ورزش و جوانان نیز خواست: نسبت به توسعه فدراسیون ورزشی و احداث سالن های ورزشی در استان اقدام و از وزیر کار و تعاون نیز خواست که نسبت به افزایش دستمزد کارگران و مستمری بازنشستگان مطابق تبصره 12 قانون بودجه 99 اهتمام ببخشد.

وی از وزیر راه و شهرسازی نیز خواست: نسبت به مسکن کارگران ساختمانی نیز اقدام کند و از وزیر جهاد کشاورزی نیز خواست که نسبت به توزیع ذرت به مرغداران و دامداران کشور کاری صورت دهد و به داد مرغداران برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی پور: وزیر کشاورزی به داد مرغداران برسد

قاضی پور: وزیر کشاورزی به داد مرغداران برسد