مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-11اقتصادي

پرداخت 13 میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف استان تهران


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در سال گذشته بیش از 130 میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حاجی رضا تیموری، با اعلام این خبر گفت: در تابستان گذشته این شرکت با 14 هزار و 684 مشترک دیماندی در مناطق 22 گانه تحت پوشش خود، جهت مشارکت در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج بار، تفاهم نامه منعقد کرد که از این تعداد شش هزار و 298 مشترک به ویژه مشترکان شهرک های صنعتی استان، همکاری مؤثری داشتند و به آنها 131 میلیارد و 685 میلیون ریال از محل صرفه جویی در اجرای طرح ها، پاداش پرداخت شد.

وی با اشاره به تغییر مدل رفتار مصرفی مشترکان در سال های اخیر تصریح کرد: اگر با همین روند پیش برویم نیاز است که در هر بازه 10 ساله شبکه های موجود دو برابر شود؛ همچنین در سال های آینده بی تردید میزان مصرف ما از میزان تولید نیروگاه هایمان پیشی می گیرد که این امر تأمین برق پایدار برای مشترکان را با چالش جدی مواجه خواهد ساخت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران جلب مشارکت و تعامل متقابل بین این شرکت و صاحبان صنایع و کشاورزان را برای تأمین برق پایدار ضروری دانست و ادامه داد: صاحبان صنایع می توانند با مشارکت در طرح هایی چون کاهش بار برنامه ریزی شده در ساعات اوج بار، طرح تعمیرات و تعطیلات سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 13 میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف استان تهران

پرداخت 13 میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف استان تهران