مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-11حوادث

جوان شوشتری پس از 10 سال از چوبه دار رهایی یافت


مصطفی آباد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: در سال 89 یک جوان شوشتری به دلیل تعصبات غلط و باورهای نادرست در درگیری خانوادگی، یک نفر از اعضای خانواده خود را به قتل می رساند و پس طی مراحل قضایی محکوم به قصاص نفس می شود.

وی افزود: در مدت 10 سال از وقوع قتل، بزرگان و ریش سفیدان زیادی در راستای جلب رضایت اولیای دم واسطه شده اند ولی نتیجه ای حاصل نشد و خانواده مقتول بر اجرای حکم قصاص پافشاری می کردند.

آباد ادامه داد: پرونده این جوان به منظور ایجاد صلح و سازش و جلب رضایت اولیای دم به شورای حل اختلاف شوشتر ارجاع داده شد و بلافاصله رییس و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان بعد از بررسی همه جوانب موضوع از جمله تفاوت فرهنگ و رسوم اجتماعی فی ما بین دو خانواده و با در نظر گرفتن تمامی راه های مؤثر، تکنیک ها و تجارب خود، مذاکرات و رایزنی های خود را شروع کردند.

رییس دادگستری شوشتر در پایان از زحمات و تلاش های فراوان رییس و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان در جلب رضایت خانواده مقتول تقدیر کرد و گفت: رییس و اعضای شورای حل اختلاف شوشتر با اقدامات خود توانستند در شرایط حساس ناشی از شیوع بیماری ویروس کووید - 19 پس از رایزنی ها و مذاکرات فراوان با خانواده اولیای دم، در جلسه ای با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، بزرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان شوشتری پس از 10 سال از چوبه دار رهایی یافت

جوان شوشتری پس از 10 سال از چوبه دار رهایی یافت