مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-11فناوري

اپل واچ می تواند حمله عصبی را قبل از وقوع پیش بینی کند


یکی از قابلیت های جدیدی که قرار است در سیستم عامل واچ او آس 7 – watchOS 7 به اپل واچ اضافه شود، امکان پیش بینی حملات عصبی و هشدار دادن به کاربران قبل از وقوع وحشت زدگی است.

- ، یکی از تحلیلگران حوزه تکنولوژی به نام Jon Prosser در مصاحبه با Geared Up بیان کرده که اپل در حال کار بر روی یک قابلیت جدید اپل واچ است که به کاربران این ساعت هوشمند اجازه می دهد قبل از وقوع حملات عصبی و وحشت زدگی، یک هشدار دریافت کنند.

این قابلیت با اندازه گیری سطح اکسیژن خون و تحلیل ضربان قلب کاربر، الگوی تنفس او را آنالیز می کند تا تشخیص دهد تنفس غیر طبیعی و دم و بازدم بیش از حد سریع در حال انجام است یا خیر.

تنفس غیر عادی معمولا بر اثر ترس و یا استرس ایجاد می شود و یکی از نشانه های اولیه ی بروز حملات عصبی و به خصوص وحشت زدگی (Panic Attack) است.

به لطف این ویژگی جدید اپل واچ می تواند پیش از وقوع حمله اصلی و وحشت زدگی کاربر را از این موضوع مطلع کند و با نمایش راهنمایی برای تنفس آرام، مرحله مرحله وحشت را از او دور کند.

این قابلیت به خصوص برای کاربرانی که پیش از این نیز سابقه حملات عصبی و وحشت زدگی داشته اند به خصوص در مواقع حساس و بحرانی مانند زمان رانندگی کردن و یا مواقعی که کاربر در میان جمعیت زیادی از افراد غریبه قرار می گیرد، می تواند نجات بخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپل واچ می تواند حمله عصبی را قبل از وقوع پیش بینی کند

اپل واچ می تواند حمله عصبی را قبل از وقوع پیش بینی کند