مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:362020-05-11ورزشي

کبدی همدان از فعالیت تک قطبی خارج و در شهرستان های دیگر فعال شود


ورزش کبدی در همدان باید از فعالیت تک قطبی خارج و در شهرستان های دیگر این استان فعال شود.

- همدان - رییس فدراسیون کبدی گفت: ورزش کبدی در همدان باید از فعالیت تک قطبی خارج و در شهرستان های دیگر این استان فعال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اورسجی ظهر دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیئت کبدی استان همدان با تقدیر از اتحاد و همدلی اعضای هیئت کبدی استان همدان، اظهار کرد: موفقیت های حاصله تا به امروز مرهون زحمات رییس هیئت کبدی استان و همراهی همه جانبه بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت استان همدان در رشته کبدی، گفت: خوشبختانه استان همدان در بحث مربیگری و داوری کبدی در دنیا حرف برای گفتن دارد لذا این ظرفیت باید توسعه یابد و کبدی همدان از تک قطبی بودن نیز خارج و به شهرستان های دیگر استان نیز صادر شود.

اورسجی با بیان اینکه نیروی جوانی توأم با بهره گیری از تجارب پیشکسوتان و بزرگان این رشته در استان همدان همسو با فدراسیون می تواند اهداف ترسیم شده را به نهایت برساند، گفت: امروز در فدراسیون کبدی استراتژی خوبی در حوره برنامه های داخلی و خارجی تدوین شده است.

وی گفت: کمیته بین المللی فدراسیون یک کارگروه تخصصی تشکیل داده تا در حوزه اعزام مربی، کسب کرسی در فدراسیون و کمیته های جهانی و یا آسیایی موفق تر از پیش عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی همدان از فعالیت تک قطبی خارج و در شهرستان های دیگر فعال شود

کبدی همدان از فعالیت تک قطبی خارج و در شهرستان های دیگر فعال شود