مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-11ورزشي

اعزام های ورزشی دانشجویان به هیات های استانی واگذار می شود


اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام های فدراسیون به هیات های استانی با حضور اعضاء در محل فدراسیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی،  اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون با موضوع بررسی تقویم سال 1399، انتخابات فدراسیون و طرح برگزاری المپیاد ملی با حضور اعضا در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای جلسه علیزاده سرپرست فدراسیون ضمن تقدیر از زحمات دهخدا رییس پیشین فدراسیون  گزارشی از عملکرد سال گذشته فدراسیون ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از سال های خوب فدراسیون به دلیل کسب نتایج ارزشمند در مسابقات بین المللی بود که برای اولین بار با کمترین نفرات بهترین نتیجه را در یونیورسیاد کسب کردیم و همچنین حضور موفق در رویدادهای بین المللی و برای اولین بار شاهد حضور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان و کسب مدال در این رویداد بودیم.

وی افزود: دلیل این موفقیت ها عمل به توصیه سیاست های وزارت علوم و اسناد بالادستی برای حضور کیفی در رویدادها، حمایت های همه جانبه وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، حمایت های همه جانبه فدراسیون های ورزشی، به کارگیری کادر فنی متخصص و سرپرستان با تجربه و حضور موثر و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام های ورزشی دانشجویان به هیات های استانی واگذار می شود

اعزام های ورزشی دانشجویان به هیات های استانی واگذار می شود