مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-11پزشكي

آمار متوفیان مرتبط با مواد مخدر استان سمنان کاهش یافت


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان درباره تلاش های صورت گرفته در زمینه کاهش تبعات منفی اعتیاد، گفت: در یکسال اخیر، آمار متوفیان مرتبط با مواد مخدر استان کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ارگی ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه سال 98 در استان در بحث کشفیات مواد مخدر افزایش چشمگیری شاهد بودیم، ابراز کرد: در این سال همچنین آمار متوفیان ناشی از معتادان مواد مخدر در استان در مقایسه با سال 97 کاهش چشمگیری یافته است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا ویروس، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به شکل نوینی برای جمع آوری معتادان متجاهر اقدام شود، ابراز کرد: استان سمنان از نظر درمان و پیگیری برای درمان معتادان مواد مخدر در سال 98 رتبه نخست را در کشور به دست آورد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه براساس آمار، آمار متوفیان ناشی از مصرف مواد مخدر در استان در بین بانوان 20 درصد و در بین آقایان 40 درصد در سال 98 کاهش یافته است، گفت: برای جمع آوری معتادان متجاهر در سال 99 با رهیافت های اصولی با تلاش نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بهزیستی اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار متوفیان مرتبط با مواد مخدر استان سمنان کاهش یافت

آمار متوفیان مرتبط با مواد مخدر استان سمنان کاهش یافت