مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-11ورزشي

سرانه ورزشی داراب و زرین دشت طی 6 سال 2 برابر شده است


در داراب و زرین دشت نیز همچون دیگر نقاط استان شاهد رشد چشمگیر سرانه ورزشی هستیم به طوری که سرانه ورزش در این دو شهرستان طی 6 سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در داراب و زرین دشت نیز همچون دیگر نقاط استان شاهد رشد چشمگیر سرانه ورزشی هستیم به طوری که سرانه ورزش در این دو شهرستان طی 6 سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

حیدرعلی کامیاب شامگاه یکشنبه 21 اردیبهشت ماه در مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره روستای مزایجان از توابع شهرستان زرین دشت، افزود: در شهرستان زرین دشت، عملیات اجرایی 12 زمین چمن مینی فوتبال آغاز شده بود که 6 پروژه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، کامیاب با بیان اینکه 6 پروژه دیگر نیز امسال افتتاح خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی زمین چمن شهر پیر نیز انجام شده و این پروژه با پهن شدن چمن آن، آماده بهره برداری خواهد بود.

وی امضای مصوبه ساخت استخر سرپوشیده این شهرستان توسط معاون وزارت ورزش و جوانان را محقق شدن آرزوی مردم این شهرستان دانست و گفت: به زودی عملیات ساخت این پروژه شروع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایطی افتاده که دولت در بی سابقه ترین تنگناهای مالی به واسطه تحریم های ظالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی داراب و زرین دشت طی 6 سال 2 برابر شده است

سرانه ورزشی داراب و زرین دشت طی 6 سال 2 برابر شده است