مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-11سياسي

کارگروه تعیین تکلیف اراضی مشهور به رسول آباد در دادگستری استان مرکزی تشکیل می شود


رییس دادگستری استان مرکزی از تشکیل کارگروهی ویژه به منظور تعیین تکلیف اراضی مشهور به رسول آباد در استان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  حجت الاسلام موسوی ظهر امروز در اولین شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب استان مرکزی در سال 99 با دو دستور کار بررسی وضعیت اراضی مشهور به رسول آباد و بررسی مشکلات سازه های تقاطعی در حاشیه رودخانه ها، با تاکید بر اینکه تخریب و تصرف عرصه های ملی تنها مختص استان مرکزی نیست و این مسئله سال هاست که وجود دارد، بیان کرد: افراد متجاوز به اراضی ملی در حقیقت به حق مردم تجاوز می کنند که متاسفانه بخشی از این موضوع ناشی از غفلت و کوتاهی متولیان است.

وی در خصوص اراضی مشهور به رسول آباد در اراک با تاکید بر این که این قضیه مزمن و طولانی شده است، اظهار کرد: در این رابطه تاحدودی کم دقتی و بی توجهی هایی شده که نیازمند نگاه و اقدام سریع و ویژه است.

رییس دادگستری استان مرکزی گفت: متاسفانه هنوز محدوده حریم و خدماتی شهر مشخص نیست، همچنین در خصوص متصرفین و مالکین نیز ابهامات متعددی وجود دارد که رسیدگی به همه این موارد مستلزم تشکیل کارگروه تخصصی است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این کارگروه باید با حضور نماینده شهرداری، نظام مهندسی، ثبت اسناد و املاک و با ورود جدی بازرسی به محوریت معاونت پیشگیری از وقوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تعیین تکلیف اراضی مشهور به رسول آباد در دادگستری استان مرکزی تشکیل می شود

کارگروه تعیین تکلیف اراضی مشهور به رسول آباد در دادگستری استان مرکزی تشکیل می شود