مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:272020-05-11اجتماعي

فقط بخش اداری مهدهای کودک باز می شود/ پذیرش غیر قانونی نداشته ایم


مهدهای کودک استان در این ایام به هیچ عنوان پذیرش غیر قانونی و به طور کل پذیرش نداشتند و از قانون تخطی نکردند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مهدهای کودک استان در این ایام به هیچ عنوان پذیرش غیر قانونی و به طور کل پذیرش نداشتند و از قانون تخطی نکردند.

حمیدرضا پوریوسف در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازگشایی مهد کودک ها، اظهار کرد: قرار است تنها بخش اداری مهدهای کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شود و مهدها در حال حاضر مجوز پذیرش بچه ها را ندارند و پذیرش مهد کودک ها قانونی نیست.

وی افزود: بخش های اداری بعد از بازگشایی کارهایی همچون ثبت نام، پاسخگویی به مراجعات و خانواده ها و هماهنگی با خانواده ها را انجام می دهند.

پوریوسف با بیان اینکه مراکز مهد کودک مشکلات زیادی دارند، عنوان کرد: حدود سه ماه است که مهدهای کودک تعطیل هستند و مسائلی چون حقوق پرسنل، اجاره و هزینه های این چنینی دارند.

متاسفانه برخی خانواده ها با مهدها تسویه کرده و شهریه خود را پس گرفتند که این آسیب زیادی وارد کرده و موجب شده مسائل مهدهای کودک بسیار بیشتر شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مهدهای کودک استان در این ایام به هیچ عنوان پذیرش غیر قانونی و به طور کل پذیرش نداشتند، تصریح کرد: مهدهای استان از قانون تخطی نکردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط بخش اداری مهدهای کودک باز می شود/ پذیرش غیر قانونی نداشته ایم

فقط بخش اداری مهدهای کودک باز می شود/ پذیرش غیر قانونی نداشته ایم