مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-11اجتماعي

رانندگان آزادراه قزوین – رشت از مسیر رودبار تردد کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به رانش کوه و انسداد قطعه ای از آزادراه قزوین – رشت، گفت: رانندگان باید از مسیر رودبار به رشت تردد کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به رانش کوه و انسداد قطعه ای از آزادراه قزوین – رشت، گفت: رانندگان باید از مسیر رودبار به رشت تردد کنند.

سبحان الله علیپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رانش کوه و انسداد قطعه ای از آزادراه قزوین – رشت، اظهار کرد: به علت وقوع رانش کوه در قطعه ای از آزادراه قزوین – رشت در محدوده روستای کتله رودبار به توتکابن، ایم دچار انسداد شد.

وی با بیان اینکه مسیر آزادراه از سمت قزوین به رشت به علت وقوع رانش کوه تنها در محدوده رودبار به توتکابن دچار انسداد شده است، افزود: رانش همچنان ادامه دارد و لذا به منظور ایمنی هموطنان این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به انجام کارهای کارشناسی و مطالعاتی درباره منطقه، یادآور شد: رانندگان باید از مسیر رودبار به رشت تردد کنند.

علیپور اضافه کرد: اکنون قبرستانی نیز در این محدوده قرار دارد که احتمال رانش زمین آن نیز به همراه رانش های احتمالی وجود دارد که باید نسبت به آن تعیین تکلیف شود تا راهداری بتواند عملیات ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان آزادراه قزوین – رشت از مسیر رودبار تردد کنند

رانندگان آزادراه قزوین – رشت از مسیر رودبار تردد کنند