مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-11اقتصادي

کشف مواد مخدر در استان سمنان 43 درصد افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن ارگی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به سال 97 با افزایش 43 درصدی مواجه شد، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با سایر استان ها و میانگین کشوری بی سابقه است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن و 320 کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان سمنان کشف شده است، افزود: طی سال گذشته به طور متوسط روزانه 33 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

دستگیری فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در استان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان بابیان اینکه در این مدت 462 کیلوگرم شیشه کشف شده که میزان کشفیات این نوع مواد مخدر 670 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: در حوزه کشفیات مورفین نیز با افزایش 195 درصدی مواجه شدیم.

ارگی با تأکید بر اینکه در حوزه متوفیان ناشی از مصرف مواد مخدر و مواد محرکه، استان سمنان و ایلام رتبه نخست را در پایین ترین آمار متوفیان کسب کردند، تصریح کرد: در این راستا 20 درصد کاهش در حوزه بانوان و 40 درصد کاهش در حوزه آقایان ایجادشده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بر اساس آمار نیروی انتظامی استان سمنان یک هزار و سه نفر از خرده فروشان، 40 نفر از فروشندگان کلان و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر در استان سمنان 43 درصد افزایش یافت

کشف مواد مخدر در استان سمنان 43 درصد افزایش یافت