مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-11ورزشي

از انتخابات فدراسیون دانشگاهی و المپیاد ملی ورزش دانشجویان چه خبر؟


اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام های فدراسیون به هیات های استانی برگزار شد.

- اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام های فدراسیون به هیات های استانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با موضوع بررسی تقویم سال 1399، انتخابات این فدراسیون و طرح برگزاری المپیاد ملی با حضور اعضا در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد و در ابتدای جلسه محمد حسین علیزاده، سرپرست این فدراسیون گزارشی از عملکرد سال گذشته فدراسیون ارائه و اظهار کرد: سال گذشته یکی از سال های خوب فدراسیون به دلیل کسب نتایج ارزشمند در مسابقات بین المللی بود که برای اولین بار با کمترین نفرات بهترین نتیجه را در یونیورسیاد کسب کردیم و همچنین حضور موفق در رویدادهای بین المللی و برای اولین بار شاهد حضور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان و کسب مدال در این رویداد بودیم.

وی ادامه داد: دلیل این موفقیت ها عمل به توصیه سیاست های وزارت علوم و اسناد بالادستی برای حضور کیفی در رویدادها، حمایت های همه جانبه وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتخابات فدراسیون دانشگاهی و المپیاد ملی ورزش دانشجویان چه خبر؟

از انتخابات فدراسیون دانشگاهی و المپیاد ملی ورزش دانشجویان چه خبر؟